Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



FRONT OFFICE ADMINISTRATION EMPLOYEE


Functie

Uw hoofdtaak bestaat erin de telefonische communicatie en het onthaal binnen ons bedrijf te verzorgen en het eerste gesprekspartner voor onze klanten te zijn en informatie te verschaffen om hun vragen te beantwoorden.

Daarnaast voer je meerdere en diverse administratieve ondersteunende taken uit; voornamelijk voor het departement Customer Services, maar ook voor de departementen Claims, Finance, ...

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

  • Een functie in het “kloppend hart” van onze onderneming met een directe impact op de klanttevredenheid.
  • Een participatieve bedrijfscultuur, waarin de menselijke aspecten en het evenwicht tussen werk en privéleven als zeer belangrijk worden beschouwd.

Solliciteren

FABIENNE DECROOS
02 643 12 05
Fabienne.Decroos@Arag.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht